2017. december 4., hétfő

Manikűrvadász 36.

Sziasztok lányok!

Ismét Manikűrvadász (juhúúú <3), ebben a fordulóban Dóra volt a háziasszony, a lebolonyítást köszönjük. :) Dóra Zsebboszi Andit sorsolta nekem, akit még két évvel ezelőtt kaptam meg ugyanígy páromul, úgyhogy nem volt ismeretlen a terep. Instán nézelődtem leginkább, mivel úgy láttam, hogy oda rak ki több tartalmat. El is mentettem több képet is, végül egy színes, cikk-cakkos manikűrt készítettem el.
 Az alap fehér lakk nálam is az Essence The gel wild white ways volt, két rétegben. Erre drybrush technikával felvittem a lakkokat. ugyanolyan narancssárga lakkom nem volt, úgyhogy a China glaze Pop the trunk árnyalata után az Astor egyik már nem kapható, de jóval világosabb narancssárga lakkját használtam, egymásra kenve. Középre a Rival de Loop málna illatú bordó lakkja került, a lila árnyalatra sem volt teljesen megfelelő árnyalatom, úgyhogy egy Vollaré lakkot használtam, talán ez áll a legközelebb színben ahhoz, amit Andi használt. Erre a Moyou Fashionista 04-es lemezéről használtam a legegyszerőbb cikk-cakkos mintát, a MdU white nyomdalakkjával. A középső ujjamon sokkal pigmentáltabb a nyomdaminta, a többin átlátszanak az alatta lévő ecsetvonások is, így inkább graffitire hasonlít, na mindegy. Végül minden körmömre az Essence BTGN került.

Az eredeti:


Az én verzióm:




Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. uuuuuh ez gyönyörű *.* az MdU fehér nyomdalakkja hogy hogy ilyen rossz fedésű? csak jókat hallottam a márkáról, bár én még nem próbáltam. mindenesetre szerintem így is tök jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyomdalakk egyébként teljesen jó, csak egy ideje nem nyúltam hozzá és kicsit a komponensek szétváltak.

      Törlés
  2. Tényleg érdekes hatása van :) Nekem tetszik!

    VálaszTörlés