2018. január 3., szerda

Elfogytak 2017


Sziasztok lányok!

Az egyik kedvenc bejegyzés/videó típusom másoknál, viszont nálam nem szoktak olyan gyorsan fogyni a termékek, hogy havonta érdemes legyen róluk bejegyzést írni. Egy év alatt azonban összegyűlt néhány üres flakon, csomagolás, ezeket fogom most megmutatni.



Isana mandulaillatú körömlakklemosó
Szinte minden szerzeménye bejegyzésben benne van, nagyon szeretem minden tulajdonságát, nekem nem szárítja a bőrömet se.
Újravenném? Mindenképpen, olcsó és tökéletes.


Profi-sol körömlakk higító
A sűrű lakkok megmentője, még év elején fogyott el, azóta már a pótlásból is alig van. Változó áron lehet kapni kínaikban, százforintosokban. 


Újravenném? Igen, már meg is tettem.

Evelin 8in1 körömerősítő
Eleni ajánlására vettem meg, tényleg elég jó. Leginkább anyum körmére használtuk, akinek nagyon száraz körömágya van, a körmei pedig gyakran beszakadnak, lemezesednek, így elkél nekik az ápolás. Erősíteni tényleg erősített, de mi csak alaplakként használtuk, nem kúraszerűen.
Újravenném? Igen, ha elfogyott legalább egy jelenlegi alaplakkom, vagy a márka SOS alaplakkja, amit anyum megvett a 8in1 helyett.




Blend-a-med 3DWhite fogkrém
A fogszabályzóm levétele óta szeretnék fehérítő fogkrémet használni, ez volt az első próbálkozásom. Nem volt rossz, az íze legalább nem az a számomra már gyomorforgató, ami a Tescoban kapható, inkább csak érdekes. Most a márka 3DWhite Fresh Cool Water verzióját használom, annak még furcsább az íze, de Krémmánián nagyon dicsérik.
Újravenném? Nem valószínű, szeretek próbálgatni más termékeket is.


Isana mattierende creme - mattító krém
Tavaly tavasszal kaptam, mivel nagyon problémás az arcbőröm. Tényleg mattított, viszont az orrom így is zsírosodott, de nem hidratált sokat, ami a száraz területeken meg is látszódott, ezért hidegebb időben nem is használtam.
Újravenném? Nem hiszem, inkább valamilyen géles krémet vennék nyárra, ami hidratál is.


Cynex Sensitive ajakápoló
Nagyon sokáig tartott, amíg elhasználtam, jó kis ajakápoló volt. Rendesen hidratált, de csak pár óráig volt nyoma. Nagyrészt vazelin lehet, a színe és az illata is arra hasonlít. A dm-ben lehet kapni, sokszor kettesével összecsomagolva, elég olcsón.
Újravenném? Nem, mivel a párja még mindig megvan, illetve nagyon sok ajakápoló van, amit el kéne használni.


Labello Soft rose ajakápoló
Ez is már megvan egy ideje, de csak most sikerült a végére érnem. Eleinte nem szerettem, se az illatát, se a hatását, de rájöttem, hogy kicsit vastagabban kell felkenni, és így nagyon puha, hidratált ajkakat eredményez.
Újravenném? Valószínűleg nem, mint említettem még jópár ajakápoló várja, hogy elhasználjam.




Batiste Original szárazsampon
Az év elején próbáltam ki először, és egészen bejött, mivel elég gyorsan zsírosodó hajam van. Az illata szuper, de a réteg amit a hajon hagyott annyira nem tetszett. Az első flakon elhasználása után újravásároltam, de annak elfogyása után a Balea szárazsamponját próbáltam ki, ami sokkal jobban bevált, bár az illata egy kicsit erős.
Újravenném? Nemhiszem, mivel van jobb és olcsóbb alternatíva.


Balea szőke hajra való szárazsampon
Mint említettem szerintem jobb mint a Batiste, jobban dúsít, nem hagy furcsa réteget a hajon. Körülbelül ugyanannyi idő alatt fogyott el, mint a Batiste, de ez csak 500 Forintba kerül.
Újravenném? Persze, esetleg ha másik illatban is kihoznák, annak örülnék.


Yves Rocher I ❤️ my planet sampon
Az eddigi kedvenc samponom, nagyon gyorsan fogy, így már legalább 4 flakonnal elhasználtam belőle. Nem fotóztam le az összeset, csak egyet, de több is elfogyott idén.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.




B.U. Hippy soul tusfürdő
Egy ajándékcsomagban kaptam az azonos illatú dezodorral összecsomagolva. Nem igazán szerettem, nagyon mű az illata, nem hidratált, de ezt egy zselés tusfürdőtől nem is várom el.
Újravenném? Nem.


Original Source Vanilla&Raspberry tusfürdő

Januárban kaptam a szülinapomra, az év második felében használtam el. Az illata egy az egyben a Play dough gyurma illatára emlékeztet. Zselés állaga van, jól habzik, egy picit lehet az illatát is érezni fürdés után is.
Újravenném? Jó volt, de jobban szeretek új illatokat kipróbálni, esetleg a márka mentás tusijára beszavazok majd.




Rexona sexy bouquet dezodor
Nagyon szeretem ezt a dezodort, imádom az illatát, az ára sem elvetemült. Teszi a dolgát is, bár én nem vagyok egy nagyon izzadós típus.
Újravenném? Igen.


Entity Ever more parfüm
Anyumtól kaptam, nagyon kellemes illata volt, bár eau de toilette lévén kevés ideig maradt meg az illata. Kínában láttam egyszer, 1000 Ft körüli az ára.
Újravenném? Lehet, de jobban örülnék, ha tartós lenne az illata.




Izis vattakorong
Anyum vette sminkeltávolításhoz, amire teljesen megfelelő, nem karcolt, puha volt. Azt hiszem százforintos boltban lehet kapni, 120 darab van benne.
Újravenném? Nem hiszem, inkább másmilyen terméket próbálok majd ki, például a Spar Budget verziót.


Ombia lila csomagolású vattakorong
Katy ajánlotta az egyik videójában, azóta használom a körömlakk leszedésére. Rendesen össze van nyomva, így nem jön szét használat közben. 300 Forintba kerül az Aldiban, 140 darab korong van benne.
Újravenném? Igen.

Nálatok mi fogyott el mostanában?
Üdv: Melcsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése