2017. november 6., hétfő

Geometric purple nails

Sziasztok lányok!

Egy ideje nagyon megszerettem a lila lakkokat, jópár árnyalatot sikerült összegyűjteni, és szerettem volna egy manikűrben felhasználni őket. Elzánál nagyon szuper geometrikus manikűröket láttam, ezek inspirálták ezt a manit is. Egy vékony ecsettel és a lakkokkal (Moyra Silk Nude Berlin, Moyra Metal effect 302, PS. heather, PS. sass, S-he 290) felfestettem a ,,háromszögeket", majd fekete akrillal meghúztam a kontúrt. Közel sem lett tökéletes, de ez csak gyakorlás kérdése.
 Engem a Tiffany lámpákra emlékeztet, más színekben is szeretném majd elkészíteni.



Ti szeretitek az ilyen manikűröket?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók ezek a színek, tetszik a mani is! Régebben nem volt lila lakkom, de megszerettem a színt, így van ez, ha több lakkja van az embernek.

    VálaszTörlés