2017. október 30., hétfő

Szeptemberi-októberi szerzemények és Glamour-napok zsákmány

Sziasztok lányok!

Ismét egybe vettem két hónapnyi szerzeményt, mivel szeptemberben nem gyűlt túl sok minden össze. Októberben viszont ott volt a Glamour-napok is, amin idén én is részt vettem, úgyhogy ismét rengeteg megmutani való van. 


A nyomdalemez készletem újabb darabbal bővült, mégpedig a MoYou Alice 04 lemezzel. Egy sulistársam látta instán hogy körmözök, és mivel már neki nem kellett, nekem adta. Hihetetlenül örültem, nagyon kedves gesztus volt tőle. :)
Anyumtól is kaptam pár dolgot a Bosnyák téri piacról:
A Glamour napokon terveztem megvenni a Sally Hansen Cuticle Remover-t, viszont anyum megelőzött, és megvette a Crystal Nails verzióját. Elég erős szaga van, illetve egy kicsit ijesztő, hogy a körmömet is felpuhítja, de teszi a dolgát.
Az Essence Studio Nails XXL nail protector alaplakkjáról nem sok jót olvastam, és őszintén szólva nem is vagyok elájulva tőle. Nylon szálak vannak benne, amitől a felülete olyan lesz, minta szöszök ragadtak volna rá. Emiatt nyilván nem lesz szebb a felülete rajta egy krém lakknak, de esetleg egy textúrált alatt használható.
Az Aden tejes lakkja sajnos egy rétegben szinte átlátszó, több rétegben pedig szörnyen csíkos, úgyhogy maximum francia manikűrhöz, vagy negative space technikához lehet használni.
A Glamour-napokon az 50%-os She/Alverde dm kuponnal vettem meg a She gel-like'n ultra stay 290-es lakkját. Eredetileg a mustársárga verzióját akartam megvenni, amit rengeteg őszi manikűrben lehet látni, de végül rájöttem, hogy valószínűleg úgyse használnám ki, illetve nem is hiszem, hogy az a szín jól állna az én bőrtónusomhoz. Úgyhogy erre a lila árnyalatra esett a választásom, amihez nagyon hasonlít az egyik Primarkos lakkom, de van annyi eltérés, hogy nem érzem magam teljesen idiótának, amiért megvettem.
Az Astor Perfect Stay 504 you are grey-t taupe-kávé színű lakkját is a Bosnyákról szereztük, 150-200 Ft lehetett. Szinte teljesen tele van, illetve nem volt semmi ilyesmi színű lakkom eddig.


A Rexonára vlt 25%-os kupon a dm-be, úgyhogy Sexy Bouquet dezodort újravettem, nekem nagyon bevált, ez már a harmadik belőle, fantasztikus illata van, és az ára is oké.
A Garnier Micellás vizét már két hónapja használom, alig fogyott belőle, és teljesen jól működik nekem, úgyhogy a Garnier 50%-os kupont erre váltottam be.
Az Essence szemöldökceruzáját is használom már egy ideje, és már eléggé fogyóban van, úgyhogy a Rossmann 25%-os dekorkozmetika kupont erre használtam fel.
Az unokatesóm volt Görögországban, ő hozta nekem ezt a feketeszappant, bár még az előző kettőt se használtam el, elég lassan fogynak.
Az Yves Rocher Hydra Végétal arcradírját ajándékba adták a törzsvásárlói képeslap miatt, úgyhogy ha elfogy az előző két tubus, ezzel folytatom.
A blend-a-med kupont a Krémmániás vélamények miatt a 3D white fresh cool water fogkrémére váltottam be, mivel a fogszabályzó miatt előtte nem volt ajánlatos fehérítő fogkrémet használnom, de ráfér a fogsoromra egy kis fehérítés (bár nyilván nem ez az elsődleges célja).


A Yankee Candle boltba is benéztem, mivel a bátyám szülinapjára vettem Tartokat. A három közül egyet vettem magamnak, a Home Sweet Home-ot, ami egy fűszeres és fantasztikus illat. A Berry Trifle-t és a Soft Blanket-et én már kipróbáltam, s mivel nagyon tetszettek, ezeket vettem meg a tesómnak is.

 
Szintén a Glamour-napokon vettem a Müller 20%-os kuponnal ezt az avokádós szendvicskrémet a bátyámnak, illetve a mini marshmallowt. Az előbbi 495 Ft eredeti áron, a marshmallow pedig 345 Ft.

Ti mit vettetek mostanában?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése