2017. szeptember 20., szerda

Lakkteszt - Primark PS. cinnamon

Sziasztok lányok!

Ismét egy Primarkos lakktesztel készültem ma is, ugyanis a borzasztó (pfuj) őszies időjárás miatt végre volt kedvem ilyen színeket hordani. Igazából sok eltérést nem tapasztaltam a többi testvérével összehasonlítva a minőségét tekintve.
 Amikor megláttam ezt a lakkot nagyon megtetszett, de féltem, hogy nem illene a bőrtónusomhoz, viszont annyira különleges színe van, hogy megvettem, aminek így utólag nagyon örülök, mert soha nem láttam még ilyen színű lakkot. Ugye a neve alapján ez egy fahéj színű lakk, de szerintem inkább valahol a vizes karamella és az égetett agyag/téglaszín környékén van. Eléggé behatárolhatatlan, minden fényben más színe van.
Mint említettem a minősége a szokásos Primarkos, nem túl folyós, nem túl sűrű, könnyen felkenhető, és nagyon pigmentált. Két rétegben kb esélytelen, hogy foltos legyen, még akkor se igazán, ha az elvetemült ecsetével bénázunk, ami egyébként elég vastag, de mivel lekerekített, szépen lehet vele dolgozni. Gyorsan szárad, nem buborékos, és fényes a felülete, de a képeken azért van rajta egy réteg Essence BTGN.
Összességében mint már többször írtam, érdemes ezekre a lakkokra egy pillantást vetni egy külföldi út alkalmával, mert azt a 1,5 eurót (~450Ft) teljesen megérik.





Nektek van bármi ehhez hasonló színű lakkotok?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép őszi szín. Amikor látom a sokezres márkák krém lakkjait, akkor mindig arra gondolok, hogy az olcsóbb lakkok között is olyan sok szép szín van.

    VálaszTörlés