2017. augusztus 30., szerda

Turkálózni jó!

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben egy elég megosztó témáról lesz szó, mégpedig a turkálózásról. Van aki utálja, gusztustalannak tartja, és van aki imádja, akárcsak én. 
 Még a szüleimmel kezdődött, akikkel sokat jártunk turkálózni. Eleinte csak ruhásba mentünk, aztán apumékkal tárgyturkálózni is elkezdtünk járni. Én nem tartom egyátalán gusztustalannak, ezeket a cuccokat kimossák, lefertőtlenítik, ráadásul a ruhák nagyrésze teljesen új, még benne van a címke, de azért használat előtt biztos ami biztos érdemes kimosni egyszer. Háromféle ruhás turival találkoztam eddig, a kilós (Háda), a darabáras (Háda) és a naponta csökkenő árú (bizonyos Hádák, Cream, Humana). Nekem a kilós a kedvencem, mivel én általában az alapból könnyebb darabokat keresem, így ilyen helyeken mindig jó vásárt csinálok. 
 Amiért még nagyon szeretem a turikat az az, hogy rengeteg olyan felső van, amihez hasonlót nem találnék itthon, vagy csak nagyon drágán. Például a Hádában rengeteg Primark-os, H&M-es ruhát lehet találni, de én már találtam Zarás pólót is. Ahányszor leírtam hogy Háda, szerintem már tudjátok, hogy ez a kedvencem, méghozzá az, amelyik a Nagy Lajos király útján van. Hihetetlenül nagy, és közel van hozzánk. Akár barátnőkkel is lehet menni, a múltkor én is így mentem, és szuper volt. Úgyhogy szerintem turkálózni jó!
Végül pedig mutatnék egypár olyan ruhát, amit itt vettem, egy nagyjábóli árral.



Ezen a képen minden olyan 300 forint körül lehetett. A filodendronos H&m-es, ahogy alatta a kék vízfestékes is. A kék azték mintás, illetve a szürke rövidujjú is Primarkos. A virágos Exhibit, az 'I'm a muggle' feliratú Warner Brossos (ha jól emlékszem), a kék csíkos az egyik kedvencem, amúgy Zarás.


Itt szinte minden max 500 forint volt. A Harry Potteres Generation márkájú, mellette a bordó pulcsi talán C&A vagy H&M, a piszkosrózsaszín póló H&M, a korall C&A, az égetett narancs Next, a mintás denevérujjas pedig Marks&Spencer.


Ezek azért már többe kerülhettek, a HP-s pulcsi a Cream-ből van, 400 Ft-ért. A csíkos háromnegyedes ujjú Tu márkájú, úgy 350 Ft lehetett. A kékesszürke hosszúujjú a legújabb szerzemény, ahogy alatta a kék kockás ing, mindkettő Primarkos. Teljesen odavagyok ezért az ingért <3

A farmernek tűnő vászon kertésznaci úgy 400 forint lehetett, mellette a H&M-es romper is k ennyi volt. A kék alapon fehér virágos töröknadrág-szerű naci darabos Hádában volt olyan 600 forint, akciósan. A meghatározhatatlan színű (téglavörös?) farmert egyszerűen imádom, olyan 600 forint volt ez is, amikor 50%-os leárazás volt.


És végül, álmaim cipője, egy fekete bokacsizma, amire szintén az 50%-os akciókor találtam rá, és teljes a szerelem. Annak ellenére, hogy viszonylag magas sarka van, hihetetlenül kényelmes, és legalább emel egy kicsit a 158 centimen :D


Ti szoktatok turizni?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Hú ez a csizma nagyon klassz :) Felénk csak kisebb turkálól vannak, a Hádának sem túl nagy a kínálata, főleg az én méretemben, így én ritkán kapok valamit magamnak, de idén nyáron újítottam pár ruhát és szoknyát fillérekért :D

    VálaszTörlés