2017. június 2., péntek

Lakkteszt - Essence The Gel 88 ballerina pink

Sziasztok lányok!

Nem vagyok egy nagy rózsaszín rajongó, ezért olyan sok lakkom sincs belőle, viszont a pasztelles árnyalatait szeretem, de ilyen árnyalatú lakkom még nem volt. Ezért a Müllerben jártamkor kiválasztottam az idei tavaszi kollekció egyik új darabját, a ballerina pink árnyalatot. Nagyon szép színe van, egy kicsit barackos beütésű. Három réteg kell egyenlőre (a továbbiakban lehet, hogy sűrűsödik), de az ilyen világos lakkoknál ez nem meglepő. Egy kicsit aggódtam, hogy hogy fog a bőrtónusom mellett mutatni, de szerencsére passzol. Szerintem a száradása teljesen jó, nyilván a harmadik rétegnél vigyázni kell, nehogy belenyúljunk valamibe.
 Tökéletes nail art alapnak, és önmagában is, úgyhogy nagyon ajánlom nektek is, ha eddig még nem csaptatok volna le rá.





Ti szeretitek az ilyen árnyalatokat?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése