2017. május 29., hétfő

Bullet Journal - May 2017

Sziasztok lányok!

Mint az első ilyen témában írt bejegyzésemben ígértem, a mai téma a májusi oldalak lesznek. A hónap témájának a kaktuszokat-pozsgásokat választottam, de színeket most se nagyon használtam, inkább a minimalistább vonalat választottam. 
 A nyitóoldalat most is beragasztottam, így a lapozásnál is könnyebb megtalálni, illetve így nem látszik a négyzetháló se. A betűtípust Pinteresten találtam, a kaktuszokat is itt láttam, de egy kicsit alakítgattam őket.


 A Memories most egy kis díszítést kapott, nagyon tetszik ez a nagybetűs felirat is így. Egy kicsit ezért lejjebb is toltam, de az oldalszámnak hagytam azért helyet.


 A Habit Tracker betűtípusa maradt, viszont most annyi sort készítettem, ahány szokást akarok vezetni. Alá az Imagine-ből került egy idézet, mellé pedig egy újabb cserépnyi kaktusz. Nagyon tetszik ez az oldal, szerintem a továbbiakban is így fogom elkészíteni.


 A Sleep Log is kapott díszítést, a Habit Tracker betűtípusát használtam itt is, illetve alá került egy ,,léc", amiről a Hold, bolygók, egy űrhajó, egy csillag és egy felhő lóg. ez az oldal is nagyon tetszik, itt is lejjebb került pár sorral a táblázat.


 Utána jön a Spending Log, ami mostmár csak egy oldalt kap, illetve most segédvonalakat is húztam. Az eddigi When? (mikor), What (mit), illetve Spent money (költött pénz) oszlopok maradtak.
 A mellette lévő oldal újdongág nálam. Mindig elmentegetem a receptekről a linkeket, de sose veszem elő őket, úgyhogy most kiírtam azeket, illetve hogy melyik oldalon keressem őket.


 Végül a heti felosztások jönnek, ahol semmit se változtattam, nekem ez így tökéletes.


Nektek melyik oldal tetszik legjobban?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése