2017. március 1., szerda

Valentine's day mani

Sziasztok lányok!

Egy kicsit megcsúszva, de szeretném megmutatni a Valentin napi manikűrömet. Ünnepelni nem ünnepeltem (tekintve, hogy részemről nincs mit :D ), de azért a körmömet megpróbáltam a naphoz igazítani. Az alap az Essence my love diary lakkja, amibe egyszerűen szerelmes vagyok, hihetetlenül szép marsalás szín, és ahhoz képest, hogy sötétebb és pirosas árnyalat is oda vagyok érte. Két decalt is készítettem, az egyik egy rózsás, a BP-30-as lemezével készült, a másik pedig a MoYou Pro 08-as lemezével, de ez utóbbi csak azért készült így, mert nem voltam benne biztos, hogy a másik árnyalat felett is látszódni fog, de végül tetszett így. A kitöltött rózsa került a gyűrűsujjamra, a másik pedig a középsőre. Szerintem egész aranyos lett, pláne az az alapszín <3



Nektek volt Valentin napi manikűrötök?
Üdv: Melcsi

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, jók ezek a színek. Nem ünnepeltem én sem ezt a napot, de azért csináltam egy piros alapon fekete csipkés manikűrt.

    VálaszTörlés