2016. április 20., szerda

Újrakenve - Essence Colour&Go 138 l.o.l.

Sziasztok lányok!

A mai bejegyzésben a harmadik újrakenve résszel jelentkezem (azt hiszem, mostantól nem kéne leírni, hogy hanyadik....) . Körülbelül szeptemberben tettem ki erről a lime színű lakkról a tesztet, de abban még a nyár elején készült fényképek voltak láthatóak.
Abban a tesztben két réteges fedést írtam, de most háromra volt szükség . Gyorsan száradt, bár én elég türelmes vagyok, aki méggyorsabbat szeretne, annak érdemes gyorsszárító fedőlakk.





Ti szeretitek ezt a színt?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Jó ez a szín, főleg nyárra, tavaszra! Most én is rá vagyok kattanva a zöldre, de inkább a zöldesebb árnyalataira, ill. a sárgára is, de olyan színem még nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most egy pasztell citromsárga manin gondolkozom, csak nem akarok méhecske effectet elérni.

      Törlés