2016. április 22., péntek

Lakkteszt - Golden Rose Rich Color 62

 Sziasztok lányok!

Ha jól emlékszem már említettem, hogy nagyon szeretem a Golden Rose lakkokat, mert minőségiek, annak ellenére, hogy ezer forint alatt van az áruk. A mai bejegyzésben is egy GR lakkot hoztam, mégpedig egy gyönyörű kék színűt. 
 Az üvegét imádom, az ecsete is szuper, mert lekerekített, amivel egyszerű felkenni a lakkot. Egy rétegben elég csíkos, ezért kell a kettő. Két rétegben viszont tökéletesen fed és amint a kép mutatja nagyon fényes lesz (nem kentem rá fedőlakkot). 
Nagyon-nagyon szép színe van, a képek teljesen jól átadják, talán a BKV-s kék buszokhoz tudnám hasonlítani, bár annál egy kicsit kékeslilásabb. Nagyon vidám, biztosan fogom még a tavasz-nyár folyamán hordani.






Szerintetek ez milyen szín?
Üdv: Melcsi

4 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan, szerintem égszínkék. Rajtam egy napot bírnak ki a GR lakkok, anyun 4 napot is, mert neki rövid körmei vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy alaplakk nélkül rajtam is ennyit bírnának, csak az alap+fedőlakkom jó kombót alkot :)

      Törlés
    2. Nem tudom, mitől függ, nekem az AE és Moyra lakkok a legtartósabbak.

      Törlés
    3. A Moyrák nálam is beváltak, AE-t még nem próbáltam.

      Törlés