2016. április 4., hétfő

Februári-márciusi szerzemények

Sziasztok lányok!

Azt hiszem ismét megállapíthatjuk, hogy rohan az idő, ami egyúttal időhiánnyal is jár, ezért a múlt héten ismét kimaradt egy bejegyzés. No, de lássuk is a mai bejegyzést.
 Ismét eltelt egy hónap, viszont február végén nem készült szerzeményez bejegyzés, mert nem volt elég termék hozzá. Ezért összevontam a márciussal ezt láthatjátok ma:.

Nemrég felkeltette a figyelmemet ez az Inecto Argán olajos kéz és körömápoló krém, ugyanis több körmös blogger is tesztelte. Amikor a Rossmannban akciós lett, én is lecsaptam rá. Krémmánián valaki írta, hogy nem tetszik neki az illata, viszont nekem nagyon bejön. Sajnos a kezeim most nagyon rossz állapotban vannak, így ez most nem elég (munkavédelmi és csipkebogyó krémet használok, valamint shea vajat, és kb 2-3x kenem be a kezem/ óra :( ), de nyáron, amikor nem lesznek ennyire szárazak, biztos, hogy nagyon sokat fogom használni.


Azt hiszem senkinek nem kell bemutatni ezt az Isana Mandula illatú lemosót. Amikor akciós volt ebből is beszereztem egy nagy flakonnal.( a kisebb többe került mint a kétszer akkora :D )


Adélnál láttam ezt a Moyra barázdakitöltő lakkot, így elvillamosoztam a Moyra boltba és megvettem, össz-vissz egy százasért. Húsvétra is kaptam egy lakkot, mégpedig a Moyra Gel Look vonalából a Giselle nevezetű árnyalatot. Teljesen oda meg vissza vagyok érte, a színét IMÁDOM!!!! A fényessége a másik, fedőlakk nélkül is gyönyörű, csak a tartóssága hagy kivetnivalót maga után. 

A Lovely fekete homoklakk a Rossmannban került a kosaramba, nem olvastam el az apróbetűs részt, és krém lakknak néztem. :D Az Essence wild white wayst szintén Adél ajánlására vettem meg, tényleg nagyon szuper, nem keresek másik fehér lakkot :) 


Ismét rendeltünk Ebayről, az érdekesebbeket emelném ki. Az egyik a mostanában elterjedt Clear Jelly Stamper. 22 napot vártam rá, de végül megérkezett. Kisebb, de sokkal puhább mint képzeltem, még próbálgatom a szappanos technikát, és a nyomdázást vele. 
A másik egy Trónok Harcás Targaryen nyaklánc az egyik barátnőmnek, azonban már odaadtam neki, így nemtudtam lefotózni.


Ti mit vettetek mostanában?
Üdv: Melcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése