2016. április 29., péntek

Catrice Ultimate Nail Lacquer 36 Mint Me Up

Sziasztok lányok!

Amióta megvan ez a lakk, azóta csücsül a fiókomban, arra várva, hogy felkenjem. Most viszont a nagy tanácstalanságomban ezt a lakkot választottam...és milyen jól tettem.
Az üvegben teljesen zöldnek tűnik, körmön viszont sokkal inkább kékes-zöld. Arany shimmer és réz pelyhek vannak benne, ez utóbbi sajnos körmön nem látszódik annyira. Egy rétegben is nagyon jól fed, viszont kicsit csíkoz, ezért mindenképpen kell két réteg. Gyorsan szárad, de nem igazán fényesre, ezért érdemes fedőlakkot is felkenni rá.
Összességében szerintem ez egy nagyon szép lakk, nagyon különleges ez a színösszeállítás.






Nektek hogy tetszik?
Üdv: Melcsi

2 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, kár, hogy nem hangsúlyosabbak azok az arany részecskék. Kevés Catrice lakkom van, rajtam nem igazán tartósak, de az ecsetük remek. Volt két zöldem is, nyomdázáshoz használtam őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyan 6 körül van, de nem gondoltam volna, hogy lesz ennyi, csak aztán vettem egy nagy csomag lakkot..... ❤

      Törlés